شرکت مهندسین مشـاور رادمان صنعت

نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت

نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت

هشتمین دوره نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت

هشتمین دوره نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران، از تاریخ بیست و هفتم لغایت سی ام آذرماه امسال، بصورت مجازی، برگزاری می گردد.

به اشتراک بگذارید
1399/09/26 , 20:38

پیمان صالحی معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در این نشست گفت: در این دوره، «هشتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت» به صورت مشترک با بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار برگزار می‌شود. این همکاری مشترک علاوه بر تاثیرات گسترده در توسعه پژوهش‌های فناورانه در سطح کشور با خود پیام هم‌افزایی به همراه دارد.

صالحی با اشاره به مقدمات برگزاری این نمایشگاه افزود: در سال جاری قرار بود هشتمین نمایشگاه به صورت حضوری برگزار شود، اما با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا این نمایشگاه به صورت مجازی و آنلاین برنامه‌ریزی شده است.

به گفته وی، در این هشت دوره برگزاری نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، شاهد تحولات زیادی بوده و به یک نوع رشد و بالندگی رسیده است. در دوره اول تمام یارانه‌های اختصاص یافته به محصولات 50 درصد بود اما به مرور حمایت‌های اختصاص ‌یافته به شکل هدفمندتری درآمدند و این مسئله رشد محصولات فناورانه در این حوزه را در به دنبال داشت. همچنین تلاش کرده‌ایم با ایجاد این نمایشگاه علاوه بر تقویت تولید داخلی، به ایجاد برندهای معتبری که توان رقابت در عرصه‌های بین‌المللی را نیز دارند، کمک کنیم.

لیزینگ نمایشگاه با اعتبارات صندوق نوآوری و شکوفایی و از طریق عاملیت صندوق توسعه فناوری نانو ویژه خرید از شرکت های دانش بنیان و خریداران خصوصی و غیردولتی است. نرخ 8 تا 10  درصد- 70درصد قیمت تجهیزات تا سقف 500 میلیون تومان- حداقل خرید 30 میلیون تومان- بازپرداخت حداکثر 30 ماهه - تنفس حداکثر 6 ماه - کلیه مراحل از طریق سامانه و صندوق نانو و بدون نیاز به مراجعه به صندوق نوآوری و شکوفایی

 

برچسب ها : رادمان نمایشگاه

با عضویت در خبرنامه از محصولات جدید، جشنواره ها و نمایشگاه ها سریع تر باخبر می شوید.